pondělí 28. ledna 2019

Cíl


Každý den jsem o kousek blíže
Cíli, který tak jako tak přijde
Smysly se zhoršují a tělo chřadne
Čím dál méně tipů mi vyjde…

Každý den se konec blíží
Nic lepšího si stejně nezasloužim
Podle svých slov už přesluhuju
Po ničem jinym už ani netoužim…

Ten den, kdy ztratil jsem tebe
Moje srdce přestalo pro život bít
Ten den, kdy zavřely se dveře
Ten den jsem přestal žít…

Ten den, kdy ztratil jsem smysl
Moje duše odešla mimo tento svět
Ten den, kdy zmizel ze života cíl
Ten den odkvetl poslední květ…

Ztratilo smysl peníze vydělávat
Ztratilo smysl vůbec ráno vstát
Ztratilo smysl plnit svý závazky
Ztratilo smysl proti přesile sám stát…

Stal jsem se králem zlomených
Mluvčím přízraků bez hlasu
Mučedníkem sebelítostivých
Stopařem hledajícím spásu…

Padlým andělem, který padl tisíckrát
Zbytky křídel se slavnou minulostí
Jizvy po těle za každou chybu
Návaly vzteku s neskrývanou zlostí…

Bez naděje, bez budoucnosti
Chátrající schránka bloudící po Zemi
Z posledních sil pomáhat donucená
Konat dobro, které konat neumí….

Žádné komentáře:

Okomentovat