úterý 5. února 2019

Dnes ještě ne



Cigareta v popelníku zvolna dohořívá
Rozlitá láhev rumu na podlaze leží
V televizi běží půlnoční zprávy
A po stole před ní bíle sněží…

Rána se snažím každý den nedožít
S kletbou na rtech však otvírám oči
Včerejší lahváč nahradí snídani
A já jen čekám, až tohle skončí…

Už je to rok, co můj život skončil
Rok po tom, co s ním jsi tam byla
Rok po tom, co jste udělali chybu
Rok po tom, co už ses nevrátila…

Tvrdilas, že bylo to jen jednou
Že to máš pevně pod kontrolou
Že splníš všechny svoje sliby
Že stal se už věcí minulou…

Jenže dál před očima jsi mi chřadla
Mé rady oplácela jsi křikem
Ztrácelas vládu nad svým tělem
Noční tahy jsi nazývala zvykem…

V tvých kapsách často jsem ho našel
Bílý vrah ambicí tě ve štychu nechal
A ani on z tvýho světa nezmizel
Když já byl pryč, u nás doma tě píchal…

Už je to rok, co můj život skončil
Rok po tom, co utekla jsi z bytu
Rok po tom, co opustilas nás oba
Rok po tom, co podlehla jsi mýtům…

Tvrdilas, že v cestě tvojí stojim
Že se mnou zábavu nezažiješ
Že on provede tě nočním světem
A teď pod nějakym mostem hniješ…

Rána snažím se každý den nedožít
Dnes však znovu otevírám oči
Dnes ještě ne, ještě mám jeden úkol
Ten příběh takhle přeci neskončí…

Touha být s tebou je možná pryč
Láska však zůstala, nedá se jí vzdát
Nejdu tě a vrátím tě zpátky mezi lidi
Až pak budu moci navždycky spát…

Žádné komentáře:

Okomentovat