čtvrtek 22. března 2018

Správný čas

Občas chci prostě odejít
Pryč odsud, zmizet nebo se vypařit
Nevím, co myslíš tím zůstaň
A vlastně nevím, jestli ti to věřit…

Občas chci prostě odejít
Někam daleko odsud
Někam daleko od všech co znám
Někam, kde naplním svůj osud…

Teď je ten správný čas
A tak jdu, pravá, levá, pravá
Každý krok vede špatným směrem
Já stejně jdu, to se prostě stává…

V hlavě honí se myšlenky už dlouho
Tolik protichůdných názorů
Tolik důvodů, proč vše opustit
Tolik snahy tvářit se ok navenek…

Sklonil jsem hlavu a zvolil směr
Ať dojdu kamkoli, zhoršit to nemůžu
Musim pryč a musim to udělat hned
Na tomhle místě stejně dál nic nezmůžu…

Správný čas...

Čekal jsem příliš dlouho
Přetít kořeny už stojí hodně sil
Ta krev však za to přeci stojí
Poslední dopis jsem na dveře pověsil…

Nohy už bolí, boty dávno jsem ztratil
Přesto pokračuji, žádný pohled zpět
Nevím kam a v tuhle chvíli je to jedno
V hlavě zní mi dokola těch pár posledních vět…

Musíš, pro tohle ses přeci narodil
Tohle nesmíš, já však dělám si, co chci
Nemůžeš, tohle ti tady nedovolím
Otevřel jsem dveře…tak přeci…

Žádné komentáře:

Okomentovat