čtvrtek 22. února 2018

Do nebe se nikdy nepodívám v.2

Zkusil jsem tentokráte malý experiment s tím, že jsem jeden rozepsaný text dopsal s několikatýdenním odstupem (kdy jsem původní konec zapomněl), abych se podíval, jak dokáže hlava reagovat na stejný začátek. Dnes tedy druhý text pro porovnání. 


Do nebe se nikdy nepodívám
Další ztracená duše bez smyslu
Potrava pro hladový psy
S hlavou plnou nesmyslů…

Do nebe se nikdy nepodívám
Ďábel vyhrál svou nečestnou hru
Plnou intrik a skrytých pastí
Na Zemi rozehrál svou předehru…

V srdci prázdno, v hlavě zmatek
Pocit, že vesmír se kolem mě točí
Že nikdo nechápe problémy správně
Proč jinak z okna nevyskočí?

Na rukách krev, v hlavě migrény
Pocit, že tolik už prostě neunesu
Že nikdo mi s břemenem nepomůže
Proč lidé nebojí se těch děsů?

Život plný cest, odboček a směrů
Splynul v jednu dálnici velkou
Milion řešení stalo se jedním
Milion potůčků stalo se řekou…

Život plný chyb a špatných řešení
Splynul do myšlenek černých
Milion slibů zůstalo porušených
Milion pravd zůstalo nevyřčených…

Do nebe se nikdy nepodívám
Další probdělá noc bez cíle
Potrava pro laciný holky
Nad ránem rychlá hezká chvíle…

Do nebe se nikdy nepodívám
A co bych taky kurva chtěl?
Za to, co jsem tady předved?
Že dál než před sebe jsem neviděl?

Žádné komentáře:

Okomentovat