pondělí 15. ledna 2018

Nesnaž se mě zachránit

Problémy jsou můj druhý život
Už neznám svět, kde bych to neposral
Možná to tak mělo být a možná
Jsem neposlouchal, když mě varoval…

Nesnaž se mě zachránit
Ani dnes, ani jindy, nemá to cenu
Já beztak nevím, jestli o to stát
Dokud démony z hlavy nevyženu…

Tak běž, utíkej pryč
Odejdi někam ode mě, někam dál
Nech mě tu hnít samotnýho
Přemýšlet, co všechno jsem ti vzal…

Nesnaž se mě zachránit
Ani ty, nejhezčí anděl na zemi
Nestojím za zlomek tvý námahy
Uteč, dokud je čas, ze svýho vězení…

Za každej den rok v pekle
Ještě bych z toho vyšel jako vítěz
Možná přírodá žádá svoje extrémy
Možná svět potřebuje takovou přítěž…

Vidět tvůj úsměv, tvý oči
Otáčím hlavu, abys neviděla můj pláč
V rohu s hlavou v dlaních si přeju jen
Abych byl lepší, abych nebyl takovej sráč…

Nesnaž se mě zachránit
Nemá cenu křísit dávno mrtvé
Pro mě už nezbyla špetka naděje
Až budu pryč, všechno tady bude tvé…

Tak běž, utíkej pryč
K někomu, kdo si tě bude vážit
Nech mě tu platit samotnýho
Za chyby, který neměla jsi zažít…

Nesnaž se mě zachránit
Já o to ani trochu nestojím
Proč trápit se kvůli někomu
S kým tě vůbec nic nepojí…

Za každej den rok v pekle
Ještě bych na tom vydělal
Možná příroda potřebuje rovnováhu
Možná svět chce někoho, kdo to podělal…

Žádné komentáře:

Okomentovat