pátek 19. ledna 2018

Každý

Každý byl opuštěn a zrazen
Zůstal sám bez zjevných důvodů
Každý stál někdy s prázdnýma rukama
Když čelil tisícům podvodů…

Proč všechno tak najednou?
Je to snad karma nebo jiná pověra
Proč ze všech stran mě to sráží
Kam zmizel respekt a obyčejná důvěra….

Ptám se, proč děje se to zrovna mě
Už klečím na kolenou, tak co dál?
Proč do mě kopou, házej kameny
Kam se můj život poděl, kdo mi ho vzal?

Každý byl ponechán už osudu
Ztracen v moři bez vesel a kompasu
Každý zůstal stát a nevěděl proč
A pak v chlastu hledal naději a spásu…

Proč všechno tak najednou?
Je to snad osud, nebo si to zasloužim?
Proč ze všech stran mě to sráží?
Pomůže, když za všechny život položim?

Ptám se, proč děje se to zrovna mě
Ve chvílích, kdy zdálo se, že štěstí přichází
Proč do mě kopou, házej kameny
Každý kdo k srdci přiroste mi, proč odchází?

Za všechny ty jizvy už dál to nestojí
Už jen pár dní, nebudu se nikdy už muset ptát
Proč odcházíš? Co špatně jsem udělal?
Já budu pryč a ty u mýho těla budeš stát…

Za všechny ty rány už dál to nestojí
Už v dálce vidím svého posledního anděla
Tělo se uzdraví a duše půjde tam, kam patří
Můj úsměv dnes naposled jsi viděla…

Žádné komentáře:

Okomentovat