středa 24. dubna 2019

Slepý


Zdálo se, že svět stojí na nohou
Že točí se na správnou stranu
Stačilo jednou být na špatnym místě
Abych se dostal na svou hranu…

Zdálo se, že jsme spolu v souznění
Že ruku v ruce známe správnou cestu
Stačilo jednou přijít domů dříve
Abys mi nasadila olověnou vestu…

Vidět tě s ním zlomilo mi srdce
Líbat tě tam, kde jsem tě líbal
Sahat ti tam, kam já jsem ti sahal
Píchat tě tam, kde já jsem tě píchal…

Tak vypíchni mi oči, oslep mě
Uvnitř jsem mrtvý, tak k čemu zrak
Nezvládnu vidět tě s někým jiným
Chci být slepý, vidět jen šedivý mrak…

Vidět tě se smát zabilo mou duši
Smát se vtipům, které ti vyprávěl
Smát se, když jazykem tě lechtal po těle
Smát se, že i on svou ženu podváděl…

Zdálo se, že máme život před sebou
Já nevěděl, že ten můj už dávno skončil
Ve chvíli, kdy jsi mu do kalhot sáhla
Ve chvíli, kdy v noci poprvé na tebe skočil…

Zdálo se, že všechno vidím jasně
Ve správném světle, že můj život stojí
Přitom byl jsem slepý, viděl jen iluze
A pak že prý některý pouta člověk nerozpojí…

Žádné komentáře:

Okomentovat