pondělí 17. prosince 2018

Přiveď mě zpět


Dívám se zpět a vidím jen mlhu
Červeně zbarvenou, pnou nenávisti
Davy lidí bez páteře a bez obličejů
Plný černých myšlenek a závisti…

Dívám se zpět a vidím jen zmar
Temnotu vlastních myšlenek a činů
Hromady mrtvých, kteří mohli žít
Hromady matek nad hroby svých synů…

Bůh dává druhé šance, a ty jsi mou
Budeš-li schopná mě zvednout
Ve vzduchoprázdnu natahuju ruku
Skoč na mou loď a pojď se mnou plout…

Přiveď mě zpět a zůstaň se mnou
Můžeš-li unést co vše s sebou táhnu
Je správný čas nebo jsem tu špatně?
S tebou kráčím rovně, bez tebe se stáhnu…

Dívám se vpřed a vidím jen lásku
Červeně zbarvené při západu slunce
Lidi ruku v ruce pod vánočním stromem
Vonící cukroví a hořící adventní věnce…

Dívám se vpřed a vidím jen lásku
S něžností i těmi horšími dny
Hromady času společně stráveného
Hromady dní, kdy plníme své sny…

Zasloužím si vůbec takovou představu?
O tom už dávno já nerozhodnu
Můj život už není v mých rukách
Jako mnohé jiné budoucnost neuhodnu…

Zasloužím si vůbec tu kapku štěstí?
Kam po smrti půjdu, to dávno už vím
Na Zemi však můžu pro tebe tu být
Pro lepší budoucnost, když minulost nezměním…

Žádné komentáře:

Okomentovat