pondělí 3. září 2018

Sbohem



Už je to pár let co světem chodím
Pár bot už jsem při tom prošlapal
Viděl svět a vrátil se zas domů
A kolik duší jsem přitom pošlapal?

Už je to pár let co byl jsem dítětem
Nevinný tvor, co mouše neublíží
Tělko vyrostlo, změnil se mozek i srdce
A kolik duší jsem přitom ponížil?

Čas už přišel, abych se rozloučil
Poděkoval a bez fanfár odešel
Rozlučkovej zápas nikdo nesehraje
Do sestavy Země jsem se nevešel…

Tak sbohem kopce, nížiny i řeky
Tak sbohem, rád jsem vás všechny poznal
Tak sbohem moře, ledovce i lesy
V sobě bohužel, nikdy jsem se nevyznal…

Tak sbohem ulice měst, kde jsem žil
Tak sbohem lidé, se kterými trávil jsem čas
Tak sbohem zvířatům, které měl jsem rád
Měl jsem se vídat více s každým z vás…

Už je to pár let, co byl jsem hrdinou
Pro některé byl jsem šlechetným vzorem
Bohužel žili jste ve lži, v růžovém zrcadle
Nejsem tem, kdo měl by býti idolem…

Už je to pár let, co měl jsem naději
Pár z vás mělo mě za lva, co umí se rvát
Zklamal jsem, tím člověkem dávno nejsem
Nejsem voják, kterýho měla by sis přát…

Čas už přišel, abych se rozloučil
Ukončil trápení a zvolil odchod anglický
Z písemností ztratím se za krátký čas
A z paměti brzy zmizím navždycky…

Tak sbohem, naše krásná planeto
Tak sbohem všem, jejichž duše září
Tak sbohem, dnes vidíme se naposled
Pro mě už nikdy slunce nezazáří…

Žádné komentáře:

Okomentovat