pondělí 9. července 2018

Naposled

Ležím s doutníkem u večerních zpráv
Ruce už vrásčité a ve vlasech šediny
Udělal jsem chyby, a že jich bylo dost
Bůh ví, že nejsem však zdaleka jediný…

Brečím, a brečím už spoustu dní a let
To je v pořádku, když z toho šílím
Jednou však přijde den, přijde hodina
Budu muset říct, co v hlavě sdílím…

Je v pořádku abys mě z duše nesnášela
V každý urážce co říkáš, dřímá pravda
Je v pořádku, že jsi mě dávno opustila
Zasloužím si být tím, kdo k zemi padá…

Začíná být zima, první sníh mě zasypává
Z poslední cigarety naposled pokouřit
Neprosím o druhou šanci ani nový život
Prosím jen o odpuštění, abych mohl jít…

Je v pořádku, že tu teď ležím sám
Nezasloužím si, aby při mně někdo stál
Zradil jsem tebe, děti i obětavé přátele
Sám nenávidím, kým jsem se to stal…

Brečím, ale slzy na tvářích zamrzají
To je v pořádku, když jinak nemám cit
Přišel den, kdy zpovídat se musím
Přišel den, kdy o nebi nemůžu ani snít…

Ležím s doutníkem v domě beze střechy
Konečky prstů modrají, stejně jako ústa
Udělal jsem chyby, bylo jich příliš mnoho
Má kniha hříchů je nekonečně tlustá…

Je v pořádku, že pohřeb je beze svědků
Chlap jako já si oslavnou řeč nezaslouží
Je v pořádku, že dávno jsi na jiné cestě
Musel jsem jít, mé srdce po tobě stále touží…

Naposled vidět tvůj úsměv zářící
Naposled s naší dcerou venku si hrát
Naposled říct, jak moc mě to mrzí
Naposled říct, co říkal jsem tisíckrát…

Žádné komentáře:

Okomentovat