středa 9. května 2018

Den mrtvých


Pojď, pomodli se k andělu smrti
Chyť se pořádně, dnešek je zlej
Nastal den mrtvých, zachraň se
Co jsi začal, raději dnes dodělej…

Já jsem postavou z tvých nočních můr
Přišel jsem z pekla, dnešek je můj den
Budem tě soudit a nebude to pěkný
Zavři oči a já ti možná ukážu cestu ven…

Jsem zvířetem tvých kokainových stavů
Pokaždý zemřu a pokaždý z hrobu vstanu
Radši utíkej, je v pořádku bát se tmy
Sranda začíná, běž, než tě dostanou…

Pojď, pomodli se k andělu smrti
Nezoufej, dnes čeká to každýho z vás
Kdo dnes padne, za rok vstane s námi
S trochou štěstí zapadne mezi nás…

Já jsem zločincem bez vykoupení
Přišel jsem z pekla a vrátil se zpět
Budem tě mučit a nebude to pěkný
Zavři oči a odříkej těch pár spásných vět…

Jsem duchem všech těch zabitejch dětí
Pokaždý, když to nečekáš, povstanu
Radši utíkej, je v pořádku bát se smrti
Noc začíná a já věřím, že dnes tě dostanu…

Když popel z tisíců ohňů se zvedá
A měsíc září víc, než kdy slunce zářilo
Vítr ztichne a do noci slyšíš jen náš dech
Je den mrtvých, nejhorší, jaký město zažilo…

Žádné komentáře:

Okomentovat