neděle 23. prosince 2012

Do roka a do dne


Už je to dlouho, co jsem na něj narazil
Cítil se skvěle, když říkal mi ta slova
Bylo krásný vše, co mi vyprávěl
Já chtěl poslouchat ho znova a znova...

Stačí prej málo, jen to tady podepsat
Vlastní krví si svůj osud namalovat
Budu mít všechno, na co kdy jsem pomyslel
Sny hluboké na úkor reality vybrat...

Sám uprostřed shnilýho světa
Bez nadějí, bez štěstí, řek jsem si proč ne
Proč bych to nepodepsal, osud si nezlepšil...

Sám uprostřed vydírání, nenávisti
Už není pro mě šance, tak řek jsem si proč ne
Proč bych si poslední rok na Zemi neužil...

Dny měsíce letí, můj čas tady se krátí
Ani ohlédnout zpět se nikdy nestačím
Do nebe hledím, kam nikdy se nepodívám
Poslední stránky své knihy zvolna otáčím...

Když přišel, aby mě k sobě domů odvedl
Chtělo se mi brečet, řvát a přemlouvat
Však beze slov jsem zůstal stát
Naposled se svou duší promlouvat...

Nic nenahradí život náhodou vedený
Nic nenahradí lásku, byť trnitou
Nic nenahradí pocit usmíření
Když přejdeš cestu vlnitou...

Žádné komentáře:

Okomentovat