úterý 19. června 2012

Zavřen v lahvi...


Nikdo neslyší můj hlas roztřesený
Nikdo nepřijde se záchraným lanem
Nikdo nepotřebuje mít mne vedle sebe
Nikdo neví, kdo já vlastně jsem


Sám, zavřen ve skleněné lahvi
Sám, v beznaději hledím na kolemjdoucí
Sám, bez přátel či ženy věrné
Sám, vyprávím příběh srdcervoucí


Někdo můj hlas ve větru uslyšel
Někdo se na cestě zastavil
Někdo přišel mi nezištně na pomoc
Někdo mě ze zajetí zachránil


Jsem tady, volám do prázdna
Jsem tady, to jediné říci jsem chtěl
Jsem tady, sám, sám, ale stále na živu
Jsem tady, ač jsem samotou oněměl


Ty, ač sama jsi jako já
Ty zastavilas svoje kroky
Ty bez druhých a bez pomoci
Ty dalas mi naději na další roky


Naději, že nebudu žít sám
Naději, že najdu svůj štěstí kousek
Naději, že bude tu někdo pro mne
Naději, že vyhrabu se z trosek...


(Obrázek vypůjčen ze superstock.com - odkaz uveden i na obrázku)

Žádné komentáře:

Okomentovat