čtvrtek 24. září 2020

Jizvy


Ty obrazy vrací se každou noc
Zdají se reálnější než život sám
Nevypadaj, že se někam chystají
Já strachem už skoro nedýchám…

Je těžší jim čelit, když čelím sám sobě
Nejde je jen tak nechat být
Jizvy, který před světem schovávám
Jizvy, který nikdy neměl jsem mít…

Některé drobné a některé hluboké
Krvácím z těch, které se nikdy nezacelí
Proč zrovna já se těch stínů nezbavím?
Ten šepot, který ostatní neslyšeli…

Mluví ke mně, když se ostatní nedívaj
Šeptají slova, která otevíraj starý rány
Nevím, kolik jich ještě dokážu snést
Než půjdu a řádky zůstanou nedopsány…

Je těžší jim čelit, když je mi taková zima
Nejde se zahřát a pomoc nepřichází
Jizvy, který před světem schovávám
Jizvy, kterým pochopení schází…

Mluví ke mně, když snažím se spát
Jejich drápy rvou mi srdce na kusy
Nevím, jak dlouho ještě vydržím stát
Než půjdu, nebude žít kdo nemusí…

Je těžší jim čelit, když jsem na to sám
Nejde jich takový počet porazit
Jizvy, který před světem schovávám
Jizvy, který mě prorůstaj jako parazit…


Žádné komentáře:

Okomentovat