čtvrtek 2. ledna 2020

Světla


První příspěvek roku 2020 nechť je výjimečně pozitivní...



Někdy ponoří se do tmy
Celý svět, každý metr, každý kout
Nevidím a přemáhá mě strach
Kde začíná voda a mám se zout…

Někdy ponoří se do ticha
Celé město, každý člověk, každý zvuk
Neslyším a panika se blíží
Kdo za rohem stojí a říká ani muk…

Někdy zas smích zní pokojem
Každá buňka, každý gen je šťastný
Oslepen jsem jejím světlem
Chtěl bych řvát, prosím nezhasni…

Někdy zas láska plane ohněm
Každá část mýho tělo s ní hřeje
Roztávám po mrazových dnech
Chtěl bych uchovat, co se právě děje…

Jsi má hvězda, i když máš zatmění
Mé světlo, i když zrovna nesvítíš
Jsi má duše, já o svou dávno přišel
Můj hlas už nikdy neztišíš…

Jsi má hvězda, i když odcházíš
Mé světlo, i když tě zrovna nevidím
Jsi mé srdce, svoje jsem ti dal
Já za lásku k tobě se nestydím…

Jsou světla, která nehasnou
Možná jen krátce ztrácí svit
A ty jsi tím, které svítí mi na cestu
Tím jediným, které v životě chci mít…

Žádné komentáře:

Okomentovat