pondělí 13. ledna 2020

Duch


Ze spaním občas se budím
S pocitem v zádech
Že někdo po bytě chodí
Snad i slyším její dech…

Pot na zádech připomíná
Že je to sakra skutečný
Záclony v bytě roztažený
Náš svár nekonečný…

Nic nepomáhá, ani tma
Ani světlo, čím dál matnější
Nic, stále ji v hlavě mám
I když dávno není zdejší…

Nic nepomáhá, ani chlast
Ani dny, kdy jsem střízlivej
Nic, stále jen přemýšlím
Jestli spím, jestli jsem živej…

Občas hlasitý zvuk
Z kuchyně, jako když vařila
Možná vždy to nešlo
Miloval jsem, jak se snažila…

Občas sám seriál se zapne
Ten, který měla tolik ráda
Vzpomenu, jak jí zajímalo
Zda někdo někde nestrádá…

Jen duch její mi zůstal
Potom, co nakonec to vzdala
Jen duch, který po ní voní
Potom, co mi všechno vzala…

Tam moc chtěl jsem to zpět
Přemýšlel jak duchem bych se stal
V rudé vaně ležím teď sám
Ale Bůh mě k ní dolů neposlal…

Žádné komentáře:

Okomentovat