pondělí 5. srpna 2019

Omlouvám se



Tolik chyb jsem udělal, kroků vedle
Kdo ne? Těch mých bylo tak nějak víc
Tolik bolesti jsem zasel v jiných srdcích
Kde je dno pro lidi, co od života nechtěj nic…

Tolikrát čekal jsem marně na úsvit
Kdo ne? Pro mě však slunce nezáří
Tolikrát jsem z cesty špatně odbočil
Kde je radost pro lidi bez úsměvu na tváři…

Nic už smysl nedává, svět se zbláznil
Pravá je levou, vidím se na druhé straně
Bílá je černou, se slzama v očích se omlouvám
Jaký jsem byl a tys musela žít život na hraně…

Nevidim cestu, která za tunelem někam vede
Znám obličeje, ale neznám příběhy ani jména
Mezi nimi procházím jako duch mezi světy
Za každými dveřmi stojí neprostupná stěna…

Kostlivci do skříně ani už nevejdou se
Za každým rohem mě dohání minulost
Zapomenout nejde a bojovat nemám sílu
Nakonec ze všech emocí zůstane jen zlost…

Nic už smysl nedává, pro mě svět končí
Krok vpřed znamená krok vzad, cítím chlad
Pravda je lží, na kolenou o odpuštění prosím
Život je hra a já ji nedokázal správně hrát…

Tolikrát marně čekala jsi na mě
Kdo ne? Ty však tak nějak čekala jsi víc
Tolikrát cestou k tobě jsem zabloudil
Kde je láska, když já nedokázal dát ti nic…

Tolik chyb jsi přehlédla, tolik kroků vedle
Kdo ne? Tvá trpělivost však tak nějak je větší
Tolik křivd jsi zažila, dělala, že je nevidíš
Omlouvám se, teď už tvůj život bude jasnější…

Žádné komentáře:

Okomentovat