úterý 18. června 2019

Každý den


Každá noc
Kdy vedle tebe nespím
Každá taková je promarněná…

Každý den
Kdy nevidím tvůj úsměv
Je špatně dosazená proměnná…

Každé ráno
Kdy neotevřeš na mě oči
Každé takové je trochu smutné…

Každý večer
Kdy nemám tvé nahé tělo
Je jako když krásná zahrada spustne…

Jsi sluncem, které hřeje
I když někdy žár je to spalující
Jsi světlo, které mou tmu rozhání
I když někdy záříš jen slabou svící…

Jsi strom, který dává život
I když někdy se tváříš být keřem
Jsi kompas, který nás vede
I když někdy ukazuješ blbým směrem…

Každá noc
Kdy tě nepolíbím
Každá taková nestojí za nic…

Každý den
Kdy nevidím tě šťastnou
Každý takový jsem měl na víc…

Každé ráno
Kdy nejsme my tři spolu
Každé takové snad nemá cenu…

Každý večer
Kdy neusínáš na mé ruce
Myslím jen na to, jakou mám ženu…

Jsi bouří, která hřmí silně
Ale neseš nás správnou cestou
Jsi síla, občas tvrdohlavá
Ale našim dětem budeš záchranou vestou…

Jsi bleskem, který spaluje
Ale pro mě jsi jeho krásným tvarem
Jsi někdy mustangem volným
Ale mě jsi vždycky tím správným darem…

Žádné komentáře:

Okomentovat