pondělí 18. března 2019

Stále dokola


Nad plameny se slzami v oku
Fotky jednu po druhé sžírá prach
Vzpomínky ve větru odlétají
Jsi smutná, ale opouští tě strach… 

Rozbité talíře, na podlaze krev
Na chodbě pár popsaných krabic
Klíče odložený na nočním stolku
Jsi tak ubohá, nebo máš na víc? 

Kde dělám chybu? Ptáš se
Proč všichni tak brzy mě opouští?
Maj u mě všechno, co by mohli chtít
Tak proč v noci jinde páru upouští? 

Jsem přece krásná! Říkáš si
Proč všichni tak brzy mě podvádí?
Dala jsem kdykoli to po mě chtěli
Tak proč s píčou odvedle dovádí? 

Rozbité srdce, na tisíc kousků
Po kolikáté už tě takhle nechali?
Nepomáhá pláč, vztek ani nadávky
Nejdřív si užili a pak domů spěchali… 

Nad plameny, s krví na zápěstí
Kapku za kapkou pomalu slábneš
Už nebudou tě ničit a trápit
Ale ty na svý sny už nedosáhneš…. 

Poslední slza do vany ukápne
Poslední pohled na fotku dětí
Poslední pozdrav pošleš smskou
Poslední výdech, poslední svalu pětí…

Žádné komentáře:

Okomentovat