pondělí 20. srpna 2018

Stačilo málo


Stačilo málo a všechno bylo pryč
Jediný krok a můj příběh byl v dějinách
Stačilo málo a já scházel o patro níž
Jediný krok a já visel stromu v korunách…

Kdo přesvědčil mě, abych zůstal stát?
Kdo dal naději, že list se obrátí?
Kdo při mně stál i v nejtemnějších hodinách?
Kdo z nich černý myšlenky mi vyvrátí?

Měj vždycky volbu a únikovou cestu
Některý kroky už totiž nemůžeš vzít zpět
Koukej dál, že za nejbližší roh
Z uschlého keře vždy může vyrůst květ…

Měj vždycky na mysli víc, než jen sebe
Některý volby totiž můžou ovlivnit druhé
Koukej dál, než na špičku svýho nosu
Z mrtvého těla nebude člověk napodruhé…

I když zrak je zkalený a vidí jen černě
I když naděje umřela a cesta zarůstá
I když duše už na odchod se chystá
Objeví se někdo, kdo s námi vyrůstá…

I když sluch nás mate a slyší jen zlobu
I když vyhlídky na změnu necítíš žádné
I když uprostřed sídliště cítíš se sám
Objeví se někdo, kdo s námi se zvedne…

Žádné komentáře:

Okomentovat