čtvrtek 17. srpna 2017

Tisíce slz

Sedím tu mezi nebem a zemí
Z vrcholu pozoruju hektickej svět
Jak lidi hemží se z místa na místo
Nikomu nestojím ani za pár vět… 

Sedím tu mezi měsícem a sluncem
Přemítám, kde udělal jsem chybu
Kde můj život nabral nesprávný směr
Kde sem to posral, to ví Bůh… 

Prachů sem vydělal, že jsem je nespočítal
Holek sem vopíchal, že už ani nevzpomínám
Auta mi stojej v garáži bez jedinýho kilometru
Baráků tolik, že kde stojí už zapomínám… 

Nejsou to kecy, nejsou to výmluvy chudejch
Že některý věci za peníze prostě nekoupíš
Že musíš si je zasloužit tím, jak se chováš
Nebo tím, že ze svých zásad neustoupíš… 

Když vyjdu na ulici, každej mě po ramenou plácá
Do ložnic celebrit mám speciální vchod
Kdybych chtěl, můžu si koupit Ameriku
Drogy mi donesou právě, když přijdou mi vhod… 

Nejsou to kecy, nejsou to výmluvy chudejch
Že bohatství skrývá se v něčem jiným
Že musíš si ho zasloužit, tím co děláš
Nebo tím, že proti všem stojíš si za svým… 

Sedím tu mezi životem a smrtí
V ruce fotku dívky, kterou navždy jsem ztratil
Co spolu jsme měli, žádná mi nenahradí
Všechno jsem zahodil, když pro pár nocí jsem jí zradil… 

Sedím tu mezi nikým a ničím
Zpětně si přehrávám svý životní kroky
Každý z nich znamenal další prohru
Kolik sem jich ušel za všechny ty roky… 

Tisíce kroků znamená tisíce proher
Tisíce slibů, který jsem porušil
Tisíce zklamání, který jsem způsobil
Tisíce slz, který až čas jim osušil…

Žádné komentáře:

Okomentovat