pátek 13. března 2015

Špatná strana nebe

Dnes jsem mluvil s Bohem
otázek, ani spočítat je nejde
nevěděl, že ho hledám
nevěděl, co odpovědět mi má...

Mluvil jsem s jeho synem
ptal se, kdy ta bolest přejde
nevěděl, že mě to trápí
nevěděl, co se mi v noci zdá...

Stojím na okraji světa
cestou k výšinám
mezi dobrem a zlem
rozdíl jsem nenašel…

Kolem mrtvých duší
až do nejhlubších děr
mezi Boha a ďábla
člověk už se nevešel…

Dnes jsem mluvil s ďáblem
zněl stejně jako já
nevěděl, co se stalo
nevěděl, jak nás zachránit…

Mluvil jsem s jeho synem
ptal se, kdy přijdou lepší zítřky
nevěděl, co lidi cítí
nevěděl, jak mu plány překazit…

Stojí nad námi spolu
cestou nekonečnou
ďábel i Bůh
v jedno splývají

Kolem zrazených lidí
až do skonání světa
snad někde jinde

oba pomoc hledají...

Žádné komentáře:

Okomentovat