úterý 13. srpna 2013

Cena lásky

Hladina jezera netečně leží mezi stromy
Odráží nebe, stromy, odráží všechny moje hříchy
Obloha černá, plná hvězd a zlověstných mraků
Pod tlakem bohů stala se odrazem mé pýchy...

Jseš zmatená a nevíš, kterým směrem se dát
Nepoznáš rozdíl mezi dobrem a cestou špatnou
Sama na břehu sedíš, vodu do hrstí marně nabíráš
Mezi prsty proteče ti, cestou nevratnou...

Snažím se chytit tvou ruku vzduchem letící
Marně chytám se stromů, větví i stébel
V propasti uniká mi tvůj pohled krásný
Na kraji světa sám, bez tebe jsem seděl...

Snahu zbytečnou na tisíc kousků roztrhal jsem
Vztekem ochromil jsem mraky, zvířata i lesy
Stesk ochromil mi svaly i všechny smysly
světem odráží se volání "Kde jsi?"...

Hladina jezera netečně leží mezi stromy
Kál jsem se, modlil, abych splatil svoje hříchy
obloha černá, plná hvězd a zlověstných mraků
Obětí bohům vykoupil jsem se ze své pýchy...

Krev stéká mi po rukou, hlavě i celém těle
Medový hlas rozlévá po něm teplo sladké
Únavou klekám si na hromady spálené trávy
V dáli tě spatřím na malé lávce vratké...

Tolik bolesti, tolik strachu, tolik utrpení
stálo za tím, abych ten obraz mohl zřít
Jen jeden život, jen jeden dar ti můžu dát
Svou rukou zemřít, abys ty mohla žít...

Žádné komentáře:

Okomentovat