pondělí 5. listopadu 2018

Sníh


Neděle ráno, další den před sebou
Další den, který nepřinese změnu
V hlavě zmatek a jedinou touhu
Před očima pouze sněhobílou stěnu…

V pokoji postel a přeplněný kbelík
Na rukách slabých jen minové pole
V puse vyprahlo, voda to nespraví
Už ani nevím, kdy jsem nebyl dole…

Co se stalo? Co si za pár let posral?
Padnoucí oblek, konta nekonečný
V garáži aut, že nikdo je nespočítal
Prachy nejsou, ale zoufalství je věčný…

Co se stalo? Kam jsem se to dostal?
Na začátku pár kaleb s bílým sněhem
Všechno přece bylo pod kontrolou
Teď nevrátím se zpět chůzí ani během…

Z baráku na kopci do prázdný cely
Z největších párty do problitých nocí
Nejlepší štětky na mě stávaly frontu
Teď můj pták sotva na chcaní stačí…

Z nejvyšších pater pod pražskou zem
Z otce rodiny do samoty nekončící
Nejlepší jídlo žral jsem v nóbl hospodách
Teď na pokoji nemám ani lžíci…

Co se stalo? Co si za pár let posral?
Mahagonový křeslo, v baru nejlepší pití
Každej volal mi, když něco potřeboval
Venku krásně, ne pro každého slunce svítí…

Co se stalo? Kam jsi se to dostal?
Na startu pár nocí s přepáleným nosem
Samej smích, nic se nám nemůže stát
A teď jen prázdno, pár pilulek na podnose…

Neděle večer, další den je za mnou
Uprostřed parku na studenou zem lehám
Poslední sníh a z nebe padá letošní první
Poslední nádech, naposled ruku k nebi zvedám….

Žádné komentáře:

Okomentovat