úterý 9. října 2018

Vůdce zlomených srdcí


Všechny lži, které jsem řekl
Byly pravdou, všechny do jedné
Stojím tu, nemám co ztratit
Kdo se mnou do vlaku přisedne?

Všechny lásky, které jsem měl
Byly omylem, všechny, až na jedinou
Posledních pár kroků zbývá mi
Před sebou jen jámu bezednou…

Zvolil jsem cestu, ne jednoduchou
Nikdo mi nedokázal, že pravdu nemám
Nikdo mě už zachránit nedokáže
Bolest ani cit už dávno nevnímám…

Zvolil jsem cestu plnou překážek
Cestu pravdy a upřímných odpovědí
Jsem vůdcem zlomených srdcí
Vůdcem lidí bez budoucí předpovědi…

Krev proudí v žilách studená jak led
Srdce sic tluče, ale často vynechává
Mozek přestal vnímat vjemy Země
Jen útržky náhodné  v sobě zanechává…

Zvolil jsem cestu nebo ta zvolila mě?
Úmysly změnila jedna krátká chvíle
Nikdo nedokázal mě na to připravit
Před sebou smysl a nečekané cíle…

Zvolil jsem směr, ale osud volil jinak
V hlavě zmatek a v srdci nový pocit
Kam obrátit se a kam se nyní vydat?
Radost ve dne a spousta probdělých nocí…

Žádné komentáře:

Okomentovat