neděle 4. června 2017

Ukolébavka

Spi, spi můj maličký
Zavři oči, upni mysl ke hvězdám
Spi, spi můj maličký
Ať něco krásného se ti zdá...

Možná budeš mít pocit
Že spánek trvá spoustu let
Někdy zas uprostřed noci
Vykřikneš, jakoby probudil ses hned...

Možná budeš se bát, tam
kam jsem tě s pláčem poslat nechtěla
Někdy zas uprostřed světla
Stát budeš sám, já to už všechno viděla....

Spi, spi můj maličký
Zavři oči, ať nic už tě nebolí
Spi, spi můj maličký
Zbav duši svou všech černých nevolí...

Možná budeš cítit zlost
Že jsem tě samotného bloudit nechala
Možná cítíš se zrazený
Mnou, že tak daleko jsem tě poslala...

Možná budeš se cítit zmatený
Proč ses tak změnil, proč se nepoznáváš
Možná nebudeš chápat
Kdo je ON a proč o takových věcech sníváš...

Spi, spi můj maličký
Užij si naposled dlouhý spánek
Spi, spi můj maličký
Otevři oči, až probudí tě jarní vánek....

Žádné komentáře:

Okomentovat